Με αυτό το σημερινό άρθρο ξεκινάμε μια σειρά άρθρων που θα μιλήσουμε για τους αριθμούς. Θα εξηγήσουμε τις πληροφορίες που φέρνουν. Θα δούμε την αρμονία που έχουν μέσα τους. Θα ενωθούμε με την βαθύτερη γνώση που κρύβουν. Πως κάθε αριθμός δονείται σε θετική και σε αρνητική έκφραση. Θα μάθουμε την συμπεριφορά τους για να μπορούμε να τους αποκωδικοποιούμε.

Ο καθένας από εμάς έχει έστω έναν αγαπημένο αριθμό όποτε θα μας δοθεί η ευκαιρία να μάθουμε περισσότερα για αυτόν που αγαπάμε.
Ας ξεκινήσουμε με περηφάνια με τον πατέρα της Αριθμολογίας και τον πρώτο Έλληνα που έλαβε τον τίτλο του φιλοσόφου, τον Πυθαγόρα.

Ο Πυθαγόρας (580 π.Χ. – 496 π.Χ.) γεννήθηκε στην Σάμο όμως υπάρχουν διάφορες ιστορίες γύρω από το όνομά του.

Η πιο διαδεδομένη είναι πως, σύμφωνα με έναν άγνωστο Σάμιο ποιητή, ο Πυθαγόρας ήταν γιος του Απόλλωνα και αναφέρει τα εξής σχετικά:

«Τον Πυθαγόρα, που γέννησε από τον Απόλλωνα τον φίλο του Διός,
η Πυθαΐς, η ομορφότερη μεταξύ των Σαμίων»

Σύμφωνα με έργο του Ηρακλείδη από τον Πόντο συναντάμε την εξής πληροφορία για τον Πυθαγόρα: ότι ο Πυθαγόρας είχε ξαναζήσει. Ονομαζόταν τότε Αιθαλίδης και ήταν γιος του Ερμή. Ο Ερμής θέλησε να κάνει ένα δώρο στον γήινο γιο του και του είπε να ζητήσει ό,τι θέλει εκτός από την αθανασία. Και τότε ο Αιθαλίδης του ζήτησε να έχει σωστή ερμηνεία (από την στιγμή που ο πατέρας του ήταν ο Ερμής) για ό,τι γινόταν γύρω του. Του ζήτησε επίσης να έχει μνήμη για την ζωή που ζούσε,  αλλά και τις επόμενες ενσαρκώσεις.

Αυτές οι μνήμες έκαναν τον Πυθαγόρα να ασχοληθεί πολύ με τα ζητήματα της μετενσάρκωσης της ψυχής, της προϋπηρεσίας της ψυχής στις προηγούμενες ζωές.

Τι αντίτυπο έχει για την τωρινή μας ενσάρκωση η ποιότητα την ψυχής;

Πώς μας καθορίζουν κάποιες συμπεριφορές και αντιδράσεις ή ικανότητές της;

Αυτός ήταν ένας από τους στόχους που έβαζε ο Πυθαγόρας και στους μαθητές του: να θυμηθούν τις προηγούμενες εμπειρίες της ψυχής τους.

Όλα αυτά ο Πυθαγόρας τα εξηγούσε μέσα από τους αριθμούς.

Ο Πυθαγόρας έβλεπε τους αριθμούς με πολύ διαφορετικό μάτι: ο αριθμός για εκείνον δεν ήταν μόνο ο τρόπος για να εξηγήσει τα μαθηματικά και την γεωμετρία, αλλά και για να εξηγήσει την μουσική, την ψυχή αλλά και ολόκληρο το Σύμπαν.

Οι δέκα Πυθαγόριες αντιθέσεις

Ένα από τα έργα της Σχολής του Πυθαγόρα ήταν ο πίνακας με τις 10 Αντιθέσεις για να δείξει την αρμονία και την σύνδεση στα πάντα:

  1. Συγκεκριμένο-αόριστο
  2. Μονό-ζυγό
  3. Μονάδα-πλήθος
  4. Αρσενικό-θηλυκό
  5. Ακινησία-κίνηση
  6. Δεξί-αριστερό
  7. Ευθεία-καμπυλότητα
  8. Φως-σκοτάδι
  9. Καλό-κακό
  10. Τελεία- Τετράγωνο

Ο Νόμος της Δημιουργίας του Σύμπαντος αποτελείται από την Συμπαντική Αρμονία.

Η Συμπαντική Αρμονία είναι η αρμονία της μονάδας στο Όλον.

Η αρμονία του Όλον στη μονάδα.

Όπως ο Πυθαγόρας δημιούργησε τον πίνακα με τις 10 Αντιθέσεις έτσι έβλεπε τις αντιθέσεις στους αριθμούς, δηλαδή πως οι αριθμοί έχουν την διπολικότητα. Μπορεί να εκφράζονται στο ΣΥΝ και το ΠΛΗΝ τους.

Μας έλεγε πως από την στιγμή που όλο το Σύμπαν αποτελείται από αριθμούς θα βρούμε όλες τις απαντήσεις σε αυτούς. Μαθαίνοντας τους αριθμούς, μαθαίνουμε στην ουσία τους εαυτούς μας.

Για το Σύμπαν δεν είμαστε ονοματεπώνυμο που συστηνόμαστε στους γύρω μας, αλλά είμαστε η δόνηση των αριθμών «από κάτω».

Είναι η κωδικοποίηση της ψυχής…

Έχοντας την γνώση του Πυθαγόρα, που μας μεταδόθηκε από γενιά σε γενιά, μπορούμε σήμερα να μάθουμε καλύτερα τους αριθμούς και ως αποτέλεσμα και τους εαυτούς μας.

Αν σας κίνησα την περιέργεια τότε θα συναντηθούμε στο επόμενο άρθρο για να εξηγήσουμε τα ΣΥΝ και τα ΠΛΗΝ των αριθμών ξεκινώντας με τον αριθμό 1.

Με αγάπη
Ζέτα Νικολάϊτσουκ

Διαβάστε ακόμη: Ο αριθμός Ένα (1)

[wpforms id=”95107″ title=”false” description=”false”]

Newsletter εγγραφή

 

Ζέτα Νικολαιτσουκ

Σχολιάστε

No apps configured. Please contact your administrator.

Αφήστε το σχόλιό σας !
Γράψτε το όνομά σας