Πώς η Γιόγκα συμβάλλει στην Ενίσχυση της Αυτοπεποίθησης;

0
480

Η γιόγκα είναι μια άσκηση που προσφέρει πολλαπλά οφέλη, τόσο στο σώμα όσο στο νου. Ένα από τα πιο κυριότερα οφέλη της γιόγκα είναι η ενίσχυσης αυτοπεποίθησης.

 

Σύμφωνα με επιστημονικές μελέτες, η γιόγκα βοηθά τους ανθρώπους να δείξουν περισσότερη εμπιστοσύνη στον εαυτό τους, καθώς μέσα απ’ αυτή μαθαίνουν να έχουν επίγνωση των σκέψεων και των συναισθημάτων τους. Επιπλέον, η πρακτική της γιόγκα συμβάλλει στην ενίσχυση της αυτοεκτίμηση, μαθαίνοντας στους ασκούμενους πώς να επεξεργάζονται τις δύσκολες καταστάσεις της ζωής με υπομονή και κατανόηση.

Μέσα από τη γιόγκα βρίσκουμε την εσωτερική μας γαλήνη, η οποία μας βοηθά να νιώσουμε αυτοπεποίθηση. Η γιόγκα είναι μια πρακτική που απαιτεί πειθαρχία. Όταν ασκούμε τη γιόγκα, δεν δουλεύουμε απλώς τη σωματική μας ευεξία, αλλά ενισχύουμε ταυτόχρονα τη ψυχική και συναισθηματική μας υγεία. Μαθήματα όπως η yin yoga, συμβάλλουν ακόμη περισσότερο στην ενδυνάμωση της αυτοπεποίθησης των ασκούμενων, καθώς επικεντρώνονται σε στάσεις που τεντώνουν τους σφιγμένους μύες και ηρεμούν το μυαλό.

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τη γιόγκα, μπορείτε να επισκεφθείτε τη σελίδα της COYA. Πρόκειται για έναν ελληνικό ιστότοπο, αποκλειστικά αφιερωμένο στην πρακτική, τα είδη, και τα οφέλη της γιόγκα!

Μέσα από τη γιόγκα μαθαίνουμε το σώμα μας, κάτι που μας κάνει να νιώθουμε πιο πιο άνετα με τον εαυτό μας.

Η γιόγκα είναι μια εξαιρετική μέθοδος η οποία φέρνει σε επαφή τους ανθρώπους με το σώμα τους. Η εκτέλεση των διαφορετικών στάσεων στάσεων γιόγκα σε αναγκάζει να επικεντρωθείς στην ύλη σου και στον τρόπο που την αισθάνεσαι. Η πρακτική αυτή βοηθά τους ασκούμενους να ακούσουν τις ανάγκες που έχει το σώμα τους και να μάθουν καλύτερα τα όρια τους.

Κατά την άσκηση της γιόγκα, εισέρχεσαι σε μια διαδικασία συντονισμού του μυαλού και του σώματος. Εξερευνάς τις αντοχές σου και ανακαλύπτεις πόσο μακριά μπορεί να φτάσεις! Έτσι, μαθαίνεις καταλαβαίνεις τις ανάγκες σου και να σέβεσαι τα όρια που βάζουν οι μύες σου.

Οι ασκήσεις αναπνοής μειώνουν το άγχος

Είναι γνωστή πλέον η συμβολή που έχει η γιόγκα στη μείωση του άγχους. Οι ασκήσεις αναπνοής, συγκεκριμένα, χρησιμοποιούνται από πολλούς ως μέσο αντιμετώπισης του στρες. Όταν οι άνθρωποι εστιάζουν την προσοχή τους στην αναπνοή τους, εισπνέοντας βαθιά από τη μύτη και εκπνέοντας αργά από το στόμα, αντιμετωπίζουν αποτελεσματικά το άγχος που τους κατακλύζει.

Οι “Pranayama”, όπως ονομάζονται αυτές οι ασκήσεις, αποδεικνύονται εξαιρετικά αποτελεσματικές. Βοηθούν τους ασκούμενους να επαναφέρουν τον εαυτό τους στην παρούσα στιγμή, κάτι που συμβάλλει σημαντικά στην αντιμετώπιση του στρες. Η εστίαση της προσοχής στις αργές και βαθιές αναπνοές, αποβάλλει τις τοξίνες του σώματός, δίνοντας θέση σε ένα αίσθημα ελαφρότητας και ευεξίας, τόσο ψυχικά όσο και σωματικά.

Με τη σωστή εκτέλεση, οι τεχνικές αυτές μπορούν να εξισορροπήσουν την υπερβολική ενέργεια που συσσωρεύεται στο τσάκρα της βάσης (ρίζα), η οποία μπορεί να οδηγήσει σε συναισθηματική δυσφορία, όπως φόβο ή θυμό.

Η γιόγκα μας κάνει να προσέχουμε περισσότερο τις σκέψεις, τα συναισθήματα και τις πράξεις μας 

Η άσκηση της γιόγκα επιτρέπει στο μυαλό να εισέλθει σε μια κατάσταση διαλογιστικού χαρακτήρα, κατά την οποία το άτομο απελευθερώνει το άγχος από όλα τα μέρη του σώματός του. Αυτό διδάσκει τους ασκούμενους πώς να κάνουν λιγότερα αλλά να νιώθουν περισσότερα.

Η εξάσκηση της ενσυνειδητότητας μπορεί επίσης να βοηθήσει στην ανακούφιση των συμπτωμάτων που σχετίζονται με την κατάθλιψη, όπως το άγχος και η χαμηλή αυτοεκτίμηση. Η ιδέα πίσω από αυτή την τεχνική είναι πως, όταν είμαστε χαλαροί, το μυαλό μας δεν περιπλανιέται. Δεν υπάρχει δηλαδή ανάγκη να αντιδράσουμε παρορμητικά, καθώς έχουμε μια σαφή κατανόηση για το τι συμβαίνει γύρω μας. Η προσοχή μας δεν αποσπάται από τον φόβο ή τον θυμό λόγω της υπερβολικής ενέργειας που συσσωρεύεται στο τσάκρα της ρίζας.

Η γιόγκα βελτιώνει τη διάθεση μέσω της κυκλοφορίας του αίματος

Οι ενδορφίνες είναι τα φυσικά παυσίπονα που μας κάνουν να νιώθουμε χαρούμενοι και χαλαροί. Η τακτική εξάσκηση της γιόγκα απελευθερώσει ενδορφίνες στην κυκλοφορία του αίματος, οι οποίες με τη σειρά τους έχουν άμεση και θετική επίδραση στη διάθεση του ασκούμενου.

Μπορεί να μην αισθάνεστε αυτά τα οφέλη όταν ξεκινάτε τη γιόγκα για πρώτη φορά, αλλά καθώς προχωράτε, τα θετικά αποτελέσματα θα γίνονται όλο και πιο αισθητά.

Μερικές από τις καλύτερες στάσεις για να απελευθερώσετε τις ενδορφίνες του σώματός σας είναι οι εξής:
  • Η στάση του σκύλου, η οποία διεγείρει τα κοιλιακά όργανα και ενεργοποιεί την κυκλοφορία του αίματος σε ολόκληρο το σώμα σας.
  • Η στάση του παιδιού, η οποία ανακουφίζει από ενοχλήσεις που οφείλονται σε κράμπες περιόδου, πονοκεφάλους ή κόπωση.
  • Το “κάθισμα στις φτέρνες” τεντώνει τις σφιγμένες γάμπες και απαλύνει από τους πόνους που προκαλούνται μετά το τρέξιμο ή την προπόνηση στο γυμναστήριο.

Η γιόγκα είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να ενισχύσετε την αυτοπεποίθησή σας. Δεν χρειάζονται χρόνια εξάσκησης – αρκούν λίγες ώρες άσκησης μέσα στη βδομάδα για να δείτε το σώμα σας και το τρόπο σκέψη σας να αλλάζουν!

Ιστοσελίδα: https://coya.gr/
Email: info@coya.gr

 

Newsletter εγγραφή

 

Όμορφη Ζωή Άρθρα

Σχολιάστε

Για να καταχωρήσετε το σχόλιο σας, συνδεθείτε με...



Αφήστε το σχόλιό σας !
Γράψτε το όνομά σας